|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 11:37, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź
Impreza zaczyna się o 15.00 lub w przypadku kiedy udział potwierdzi wieksza ilość wystawców o 14.00
Kończymy o 18.00
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Maciek_B
Starszy Wolontariusz I
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:49, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Marzena napisał: | Dzięki za odpowiedź
Impreza zaczyna się o 15.00 lub w przypadku kiedy udział potwierdzi wieksza ilość wystawców o 14.00
Kończymy o 18.00 |
O, to dla nas nawet lepiej, bo wtedy już będziemy po spacerach. Pytanie tylko czy znajdzie się spośród nas wystarczająco dużo wytrwałych osób żeby poświęcić cały dzień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Róża-RozaSid
Wolontariusz II
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: Śro 13:17, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja się na to piszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 14:05, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tworzymy plakat, poproszę o logo schroniska na maila [link widoczny dla zalogowanych]
Jest też prośba aby "wykorzystać" Was i psy do pokazów robionych przez Centrum Edukacji Krynologicznej Zuzik.
Ma to być to na zasadzie nauki podstawowych komend, czyli czymś w rodzaju lekcji pokazowej ( podobnie jak w zeszłym roku tylę że umówione wcześniej a nie z łapanki ) .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ela
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Śro 10:47, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ja się na to piszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Asia
Starszy Wolontariusz II
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:18, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ja także deklaruję swój udział
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ania-Duśka
Wolontariusz II
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: Czw 20:08, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Bardzo szkoda, że termin jest przesunięty, bo i tym razem mnie nie będzie... Wyjeżdżam 31.08 i wracam 4.09. Czy mogę pomóc w jakiś inny sposób? Czy ktoś chciałby zabrać Astro na tę imprezę? Myślę, że jest do tego wprost idealny.
Czy będą jeszcze jakieś imprezy przed zimą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:16, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Czy będą jeszcze jakieś imprezy przed zimą? |
przed zimą planowana jest jeszcze impreza promująca sprzedaż kalendarza "Wybierz Miśka" na rzecz naszego schronu - prawdopodobnie w kawiarni "Kafka" w Warszawie, ale jeszcze nie mamy żadnego konkretnego terminu ani planu. Na pewno będą potrzebni ludzie do pomocy, ale na razie jeszcze ze wszystkim spokojnie.
Wysłałam maila z logo schroniska na wcześniej podany adres.
Dostaliśmy następującego maila z pytaniami od Stowarzyszenia 5plus dot. najbliższej imprezy:
Cytat: | Cześć!
Dzięki!
Już przesyłam to dalej. Jeżeli nie będziemy wrzeszczeć to znaczy, że wszystko jest OK.
Przy okazji: ilu będzie wolontariuszy? I ile psów?
Rozmawiamy z Centrum Edukacji Kynologicznej Zuzik odnośnie ich pokazów treningu z wykorzystaniem Waszych psów. Jakie są Twoje uwagi z tym związane?
W zeszłym roku mieliście namiot. Czy coś się zmieniło od tego czasu? Potrzebujecie stolika, krzeseł?
Tutaj jest link do mapy ze wstępnym planem rozmieszczenia imprezy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszelkie uwagi, krytyki będą mile widziane.
Pozdrawiam
Karol Michalczyk
Stowarzyszenie 5plus |
próbując opowiedzieć, zaczęłam układać listę obecności na tę imprezę w sobotę 3 września o godz. 14-15 (myślę że w tych godzinach przy sprawnej organizacji będziemy już kończyć spacery, ale dla wszystkich chyba bezpieczniejsza byłaby godz. 15?)
I lista obecności
1. Judyta
2. Asia
3. Ela
4. RozaSid
5. Maciek_B (+ rodzina?)
6. Marta?
7. ...?
II liczba psów (projekt/propozycja)
1. Funia
2. Febe
3. Fokus
4. Może Ada? - taka ładna, będzie przyciągała uwagę
(czy mamy chusty dla psów?)
III - pokaz tresury psów z Zuzikiem - osoby zainteresowane wzięciem udziału:
1. Asia
2. Ela
IV. kwestia sprzętów
- namiot?
- stolik?
- krzesełka?
- ulotki (mogę wydrukować 100 kolorowych sztuk, np. tych które zrobił ostatnio Maciek - chyba że jeszcze mamy gdzieś te ulotki w zapasie)
- ...
V. Transport
- czy ktoś deklaruje pomoc samochodem w przewozie sprzętów lub psów?
VI. Nasza organizacja stoiska
- zaproszenie osób z Pruszkowa, które adoptowały ze schronu psy (Bunia, Brando, Nika, Tola, Aida, Baltazar, Daisy...) - w miarę możliwości wraz z ich psami - a w takim przypadku pamiątkowe zdjęcia, zachęcenie do opowieści o ich psach, hm, co jeszcze...
- może dla dzieci np. konkurs rysunkowy na najlepszy portret Funi i Febe? - przy osobnym jakimś stoliczku
- może antyrama z wyrazistymi zdjęciami oraz opisem psów najbardziej potrzebujących adopcji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:36, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja też oczywiście będę.
Pomysły z zaproszeniem osób z psami oraz konkurs dla dzieci: super.
Krótkie rozmowy z tymi nowymi opiekunami można by wplatać między inne elementy imprezy.
Ze swojej strony dodam quiz z wiedzy o schronisku (do rozegrania z mikrofonem) oraz ewentualnie quiz z wiedzy o psach. Quiz drużynowy, w nagrodę torby z logo schroniska (sprawdziło się na imprezach w Podkowie)
Namiot mieliśmy, ale muszę się dowiedzieć, gdzie w tej chwili przebywa.
(Elu: czy u Was?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:39, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Aha, oczywiście wezmę też ulotki oraz gotową wystawę "Witamina M", która była w Podkowie. To zdjęcia naszych zwierzaków ze schronu i z nowych domów.
Będzie do rozwieszenia przy naszym stoisku.
Kiermaszu nie robimy, ale zastanawiam się nad zbiórką karmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek_B
Starszy Wolontariusz I
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:23, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
I lista obecności
5. Maciek_B (+ rodzina?) |
Ja będę, ale rodzina to niech się sama wypowie bo ja nie wiem
Cytat: | II liczba psów (projekt/propozycja)
1. Funia
2. Febe
3. Fokus
4. Może Ada? - taka ładna, będzie przyciągała uwagę |
A może też damy szanse takim które jeszcze nie były
Np. Czarka i Czarek Alfred Astro
Myślałem też nad Tobim, on jest fajny i przyjazny, tylko czasami trochę nerwowy i nieśmiały w nowych sytuacjach. Ale może by się sprawdził.
W sumie to nawet Korso by się może nadawał. On nikogo nie zaczepia, tylko nie wiem czy by się nie zaczął nudzić po jakimś czasie.
Funia, Febe i Fokus są fajni, ale już byli na wielu imprezach (Fokus już na 2 w tym roku). A jeszcze pewnie będzie impreza w Kafce, to jest najdalej to tam by trzeba wziąć te najbardziej sprawdzone. Jeszcze Maks też się sprawdził, ale to też może lepiej go do Kafki zabrać niż teraz.
W każdym razie ustalmy to jakoś wcześniej a nie na ostatnią chwilę tak jak poprzednio
Cytat: | (czy mamy chusty dla psów?) |
Właśnie, pamiętam że Ania-Znikam robiła nowe jakiś czas temu, ale niewiem co się z nimi stało
Cytat: | III - pokaz tresury psów z Zuzikiem - osoby zainteresowane wzięciem udziału: |
W sumie ja też mogę, tylko które psy by się do tego nadawały Z tych co znam i ewentualnie by mogły jechać, to Maks, Fokus, Korso - jak najbardziej, Tobi może nie koniecznie, a Funi i Febe to w ogóle nie będzie się chciało żadnych komend wykonywać
Cytat: | - ulotki (mogę wydrukować 100 kolorowych sztuk, np. tych które zrobił ostatnio Maciek - chyba że jeszcze mamy gdzieś te ulotki w zapasie) |
Ja też mogę ich trochę podrukować, bo poprzednią partię już rozdałem. W ogóle przydało by się trochę uzupełnić i zaktualizować, ale nie wiem czy jeszcze będzie czas na to.
Cytat: | V. Transport
- czy ktoś deklaruje pomoc samochodem w przewozie sprzętów lub psów? |
Tak, mogę, ale mam nadzieję że nie tylko ja
Cytat: | - może antyrama z wyrazistymi zdjęciami oraz opisem psów najbardziej potrzebujących adopcji? |
O, to by było fajne. W ogóle, jakby zrobić taki plakat to można go potem wykorzystać nie tylko na imprezach ale też podrukować i rozdawać do powieszenia np. w zaprzyjaźnionych sklepach zoologicznych i weterynarzach.
Cytat: | Aha, oczywiście wezmę też ulotki oraz gotową wystawę "Witamina M", która była w Podkowie. To zdjęcia naszych zwierzaków ze schronu i z nowych domów. |
No i jest też "pranie do rozwieszenia" czyli ulotki w postaci zalaminowanej. To jest teraz porządnie zrobione, można wielokrotnie wykorzystywać i na pewno nie pofrunie.
Cytat: | Kiermaszu nie robimy, ale zastanawiam się nad zbiórką karmy. |
Ale te książki co mam w sprzedaży mam nadzieję że mogę przywieźć Może w końcu by się udało ich trochę zhandlować...[/quote]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek_B dnia Śro 12:25, 17 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:01, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Maciek, ale nie o to chodzi, żeby taka akcja poskutkowała adopcją konkretnego psa (chociaż raz rzeczywiście się zdarzyło), a bardziej o zaprezentowanie psów ze schronu jako fajnych i kontaktowych.
Co z tego, że Funia, Febe i Fokus jeżdżą zawsze, skoro na każdej imprezie jest inna publiczność?
W zeszłym roku postawiliśmy na psy o różnych charakterach i się okazało, że jeden nam się wypiął z obroży bo tak się przestraszył pękającego balona, dwa trzeba było odwozić do schronu w trakcie imprezy, bo tak się bały, a Waldek co prawda wytrzymał do końca, ale całą imprezę przespał pod krzesłem.
Ze względu na dobro psów trzeba brać takie, które takie imprezy lubią, i które na nich się zbytnio nie męczą. I przede wszystkim takie, które się nie boją.
Moim zdaniem pomyłką było wzięcie Irysa na ostatnią imprezę w Podkowie Leśnej, ponieważ bardzo się bał i kosztowało go to zbyt dużo stresu.
Podobnie Krecik: wdawał się w konflikty z innymi psami i większość imprezy musiał spędzić w kagańcu.
Ta impreza będzie trudniejsza od tych w Kafce i w Podkowie, bo jest z założenia masowa i na otwartym terenie. Będzie dużo dzieci i zapewne także dużo innych psów: absolutnym priorytetem jest bezpieczeństwo wszystkich - i ludzi i psów.
Dlatego odpadają zarówno psy niepewne pod kątem konfliktów, jak i psy nieśmiałe lub wycofane.
Skoro mamy psy sprawdzone w takich sytuacjach, przyjazne, pełne energii to je bierzmy.
I tak żadne adopcje pod wpływem impulsu nie wchodzą w grę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:02, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja jestem za listą psów przedstawioną przez Judytę.
Cztery psy damy radę ogarnąć, a to są psy sprawdzone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:03, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Aha, Maciek, co do książek: pytaj Marzeny jako organizatorki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:44, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
to ja uzupełniam swoją wcześniejszą wypowiedź:
Cytat: | I lista obecności
1. Judyta
2. Asia
3. Ela
4. RozaSid
5. Maciek_B
6. Marta?
7. Anuk
II liczba psów
1. Funia
2. Febe
3. Fokus
4. Ada (propozycja)
III - pokaz tresury psów z Zuzikiem - osoby zainteresowane wzięciem udziału:
1. Asia
2. Ela
3. Maciek_B
psy:
1. Fokus
2. Ada?
IV. sprzęty i akcesoria
- namiot - podobno gdzieś jest (Ela?)
- 1 stolik na ulotki itp. + 1 mały stolik do rysowania dla dzieci na konkurs rysunkowy (no chyba że zabierzemy koce i podkładki do rysowania - ew. na kogo można liczyć w tej mierze?)
- kilka krzesełek
(czy jest może szansa, żeby Stowarzyszenie 5plus udostępniło 1-2 stoliki oraz krzesełka?)
- torby jako nagrody w konkursach (kto ma te torby? Anka_B, Monika?)
- antyrama z psami do pilnej adopcji (Judyta)
- kagańce dla psów - ktoś musi o tym pamiętać
- chusty dla psów - czy ktoś je ma z poprzednich imprez?
- akcesoria do konkursu z wiedzy o schronisku oraz konkursu z wiedzy o psach (Anuk)
- wystawa "Witamina M" (Anuk)
- ulotki:
Czy ktoś ma jeszcze jakieś w zapasie i przyniesie/przekaże na festyn?
Możliwość drukowania: Maciek_B, Judyta
Ulotki typu "pranie do rozwieszenia" - będzie można spróbować przyczepić jakoś do namiotu
V. Transport
1. Maciek
2. Ktoś jeszcze...?
VI. Nasza organizacja stoiska
- zaproszenie osób z Pruszkowa, które adoptowały ze schronu psy, w miarę możliwości wraz z ich psami, pamiątkowe zdjęcia, zachęcenie do opowieści o ich psach itp.
- dla dzieci konkurs rysunkowy na najlepszy portret Funi i Febe (dzieci przy stoliczku lub na kocykach)
- udział w pokazie tresury psów wraz z "Zuzikiem"
- konkurs z wiedzy o schronisku (przy mikrofonie)
- ew. konkurs z wiedzy na temat psów |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group deox v1.2 //
Theme created by Sopel &
Download
|