|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 1:15, 26 Wrz 2011 Temat postu: Milanówek-impreza promująca kalendarz 2012 "Wybierz Miś |
|
|
w tym roku, jako uczestnicy akcji sprzedaży kalendarzy "Wybierz Miśka", stworzonej przez fundację Viva, będziemy organizować niewielką imprezę promującą akcję oraz nasze schronisko i adopcje.
Sugerowany przez Vivę termin to sobota 5 listopada.
Będzie zimno, więc impreza w kawiarni, być może w Grawitacji - już tam nas znają, przychodzi więcej ludzi niż do kawiarni milanowskich, może będzie większa sprzedaż. Nie przewiduję zabierania na imprezę psów ze schroniska. Będziemy się posługiwać materiałami promującymi - ulotkami, plakatami, antyramą, założymy koszulki itp. Proponowane są godziny popołudniowo-wieczorne, impreza może potrwać ok. 2-3 godziny, myślę że 3-4 osoby w zupełności wystarczą do organizacji. Można będzie zaprosić przyjazne naszemu schronowi osoby z Warszawy, znajomych, zwierzolubów itp. i w ciepłej atmosferze spędzić zimny listopadowy wieczorek.
Czy ktoś jest zainteresowany udziałem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ania-Czekolada
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:40, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A nie można by było tego zrobić w niedziele?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monika
Administrator
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:56, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli to będą faktycznie godziny popołudniowo-wieczorne (od 16?), to dla mnie sobota jest lepsza niż niedziela. Nie będę się zgłaszać do organizacji, ale na pewno swoją obecnością wesprzemy imprezę całą rodziną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:25, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Tego dnia będę miała zajęcia, ale po godz. 16 pomogę przy organizacji.
Mam nadzieję, że da się puścić filmy ze schronu na dużym ekranie.
Judyta, mam zadzwonić do Maćka (szefa Grawitacji)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:42, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
dzwoń, dzwoń.
5 listopada to termin sugerowany przez Vivę, która pyta czy nam to pasuje, gdyż jej zamiarem jest, żeby wszystkie organizacje przeprowadzały swoje imprezy promocyjne w jednym dniu. Myślę, a przynajmniej mam nadzieję, że możemy się do tego terminu dostosować, dlatego pytam kto jest zainteresowany udziałem. Ja w tym dniu też mam szkołę, myślę że mogłabym dotrzeć na miejsce o 18 (a zacząć moglibyśmy np. o 17 jeśli innym osobom by to pasowało).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Judyta dnia Pon 20:18, 10 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:20, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Oto odpowiedź od Maćka:
Cytat: | Pomysł chętnie wesprę, ale Grawitacja w sobotę wieczorem to niewłaściwe miejsce na promowanie kalendarza - jest ruch, a ludzie piją.. Wieczór to Kafka, jest luz, ale też nie ma dużo ludzi - a, to wada.
Promowanie kalendarza, to godziny południowe, raczej w Kafce, choć nie wykluczam, że w Grawitacji równolegle lub tylko w Grawitacji. Najlepsza byłaby ekipa ruchoma, po pół godziny w każdy miejscu, może uzyskałbym zgodę okolicznych miejsc, by akcja na Powiślu zaistniała w kilku dodatkowych punktach.. |
Judyta, chcesz telefon do Maćka? Ja pojutrze wyjeżdżam na ponad tydzień, będę kompletnie wyłączona z wszelkich spraw schroniskowych. Wygląda też na to, że 05.11 nie bardzo będę mogła pomóc na tej imprezie (szkoła plus własne sprawy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:16, 12 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
w tej sytuacji zastanawiam się nad zmianą planu i przeprowadzeniem małej 2-godzinnej akcji promującej kalendarz i nasz schron w jednej z milanowskich kawiarni w centrum miasta - lokalnie powinno być łatwiej zorganizować taką akcję, przy jednocześnie mniejszym zaangażowaniu organizacyjnym.
Podkreślam, że terminu 5 listopada (sobota) zmienić nie możemy, natomiast uważam że miejsce tak.
Mi też kompletnie nie pasuje ta data ze względu na szkołę i będę się musiała urwać z połowy zajęć, ale będę, bo przeprowadzenie promocji jest warunkiem udziału w ważnej akcji sprzedawania kalendarzy. Jednak mam nadzieję że KTOŚ mi w tym pomoże.
Dla terenu Milanówka sobotnie godziny, kiedy najwięcej ludzi pojawia się na mieście, to godz. 11-13 - wtedy będzie największa szansa zainteresowania mieszkańców promocją adopcji ze schronu oraz sprzedażą kalendarza. Promocja w tych godzinach byłaby najbardziej sensowna. Napiszcie, kto może zrezygnować ze spacerów na te 2 godziny i przybyć do milanowskiej kawiarni.
Lub ew. opcja druga: godziny 16-18 - ludzi będzie na pewno mniej, ale za to nam bardziej by to pasowało. Kto jest za opcją 2 niech się wpisuje.
Do końca tygodnia chcę powiadomić kawiarnię, więc czekam na przynajmniej wstępne deklaracje co do godzin.
W akcji przydatne będą segregator z aktualnymi psami do adopcji, ulotki, koszulki (na sobie), antyrama ze schronu z najpilniejszymi adopcjami, elektroniczne fotoramki, plakaty jakieś powinniśmy dostać od Vivy, no i czekamy kiedy będą wreszcie te kalendarze do rozprowadzania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marta
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:05, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Zapewne znów zostanę znienawidzona, że mówię i piszę co myśle ale cóż w końcu moje zdanie i tak niewielu z Was interesuje, każdy robi co chce ale przynajmniej będziecie wiedzieli co o tym myśle .....
okazuje się, że jak jechać do Warszawy na mało istotną dla schroniska imprezę to się kolejka chętnych ustawiała ale jak trzeba się na dwie godziny zaangażować w coś co przynosi na prawdę wymierne - kilkutysięczne korzyści dla schroniska i to na 'ryku lokalnym' to cisza
Judyta, jeśli impreza mogłaby się odbyć w Milanówku to chyba było by najlepiej. Dałoby to najbardziej porządany efekt, w końcu promujemy schronisko lokalne więc warto to robić lokalnie.
Jestem za opcją zorganizowania promocji w godzinach szczytu, postaram się tak ustawić sobie dyżury w pracy, żeby tego dnia mieć wolne. Myślę, że przy założeniu, że impreza odbędzie się w Milanówku, na 99% moge już potwierdzić swoją obecność i czekam na dalsze instrukcje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marta dnia Pon 18:09, 17 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Asia
Starszy Wolontariusz II
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:50, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Umknął mi ten temat wcześniej na forum
Oczywiście jestem za promocją w Milanówku (a może też w Podkowie ? )
i deklaruję chęć pomocy w przedsięwzięciu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anka B-znikam
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:07, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
ja prawdopodobnie będę mogła być. co Wy na to, żeby poinformować wszystkich i poprosić o wcześniejsze stawienie się w schronisku tego dnia - np. już o 7.00? wtedy do godzin przedpołudniowych wszyscy by się wyrobili i "na posterunku" przy ostatnich spacerach mogłoby zostać kilka osób, a kilka - zająć się organizacją imprezy...
wiem, że ostatnio mało się udzielałam a ponadto nie wiem czy wypada mi proponować wszystkim wcześniejsze wstawanie skoro przez ostatnie 2 tygodnie zaspałam na godzinę 8.00... ale może to dobry pomysł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monika
Administrator
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:12, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Monika napisał: | Jeśli to będą faktycznie godziny popołudniowo-wieczorne (od 16?), to dla mnie sobota jest lepsza niż niedziela. Nie będę się zgłaszać do organizacji, ale na pewno swoją obecnością wesprzemy imprezę całą rodziną |
U nas decyzja co i jak zapadnie bliżej terminu, ale poki co inaczej nie da się nam zaplanować. Na pewno w ostatniej chwili też się znajdzie coś co będzie trzeba ogarnąć
Prawdą jest, że akcje wzbudzają kontrowersje i bulwersacje. Mam nadzieje, że w przyszłym roku będzie lepiej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:19, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
o, cieszę się bardzo że jest jakiś odzew.
Dzisiaj ugadałam że impreza odbędzie się w kawiarni "U Artystek" w Milanówku w godz. 11-13, ul. Warszawska 36 na przeciwko poczty.
Kawiarnia jest czynna od godz. 10, czyli będzie dobra godzina czasu na przygotowanie tego miejsca.
Promocja schronu na zewnątrz:
Jeżeli będzie w miarę ładna pogoda i nie będzie lało, to można by zabrać ze schronu psa lub ew. dwa (proponuję Adę, jako bardzo przyciągającą uwagę wyglądem, ew. Fokus), ubrać go w ładną dużą chustę z logo schronu (można by coś takiego zorganizować), być może uda się założyć w jakiś sposób koszulkę na kurtkę tak żeby było widać, zabrać ulotki w garść i wzbudzać zainteresowanie na zewnątrz kawiarni, zachęcać ludzi np. do wejścia do środka (nie wprowadzamy psów do kawiarni). Sporo ludzi przechodzi obok kawiarni, ludzie podążają do sklepów w centrum miasta oraz przede wszystkim na bazarek, który jest kilka minut od kawiarni. Na bazarku gromadzi się najwięcej ludzi. Dwóch wolontariuszy z psem i ulotkami mogłoby tam zajrzeć (tylko trzeba mieć na uwadze żeby przypadkiem nie zetknąć się z jakimś luźno biegającym innym psem, ale dwoje powinno sobie poradzić).
Ponadto na zewnątrz, jeśli deszczu nie będzie, koło wejścia byśmy umieścili jakiś plakat informujący co jest w środku, postawili antyramę, a wokół ścian kawiarni i przy kawiarnianym ogródku rozwiesili ulotkowe pranie. Jak będzie deszcz to wystrój na zewnątrz trzeba będzie ograniczyć.
Acha, jak byśmy mieli jakiś ładny plakat to na kilka dni przed imprezą można by go umieścić w oficjalnych miejskich gablotach ogłoszeniowych. Informacja o imprezie będzie też zamieszczona na stronie internetowej kawiarni "U artystek".
Sama kawiarnia nie jest jakimś bardzo dużym miejscem, ale trochę ludzi mogłoby się w niej zmieścić. Będziemy mogli odpowiednio ustawić stoliki, tak żeby jak najlepiej się zaprezentować. Będzie możliwość podłączenia paru elektronicznych fotoramek z pokazem zdjęć, być może byłaby nawet szansa zorganizowania przez nas ekranu z filmikami ze schronu. A poza tym w środku rozłożymy ulotki, kalendarze, segregator itp., może w środku pranie też się powiesi. Gdyby dało radę, to myślę że warto założyć jeszcze jeden segregator - "psy znalezione w Milanówku, czekają w schronisku na właścicieli" (po imprezie trafiłby do którejś z lecznic). Jak tylko nie zapomnę i dam radę to przekażę informację o akcji ludziom z Milanówka którzy adoptowali od nas psy. Na wszelki wypadek załatwimy sobie też pisemną zgodę schroniska na przeprowadzenie akcji.
W menu są gorące napoje i drobne przekąski.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Judyta dnia Wto 0:22, 18 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Asia
Starszy Wolontariusz II
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:58, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Anka B napisał: | co Wy na to, żeby poinformować wszystkich i poprosić o wcześniejsze stawienie się w schronisku tego dnia - np. już o 7.00? |
to znaczy, że jakbym wstawała to będzie jeszcze ciemno
jeśli inni będą zdolni to tak morderczych pobudek to ja też mogę tak przyjechać, ewentualnie 7:30 (chyba że będzie -50'C)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marta
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:44, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
jesli dobrze kumam to chyba 3-4 osoby wystarczą, dwie na zewnątrz oraz jedna - dwie w środku w związku z tym myślę, że nie będzie potrzeby przyjazdu do schronu na 7 rano.
Popieram zabranie na imprezę Ady. Ona jest opanowana, reprezentacyjna i na pewno nie zmarznie Fokus miał swoje 5 minut na dwóch czy nawet już trzech imprezach a jego temperament oraz centrum miasta w godzinach szczytu to raczej kiepskie połączenie
Koszulki są również z dużych rozmiarach, więc faktycznie można by wziąć te większe i założyć na kurtki.
Chusta dla psa - czy ktoś podejmie się zrobienia rozmiaru dla Ady z wyraźnym napisem
Ulotki - nie wiem jak z nimi stoimi ale proponuję zamiast ulotek z psami przygotować ogólną ulotkę o schronisku, z aktulanym adresem strony, meilem oraz aktualnymi kontaktami adopcyjnymi, nr konta, adres i takie tam.........co Wy na to Jeśli ktoś przygotowywał coś takiego to niech podeśle a jak nie to ja mogę się podjąć zrobienia i skopiowania sporej ilości ulotek z czarnym nadrukiem. Uprzedzam, że zdolności plastycznych nie mam ale cos tam wymyślę, tylko nie pamiętam w którym wątku szukać logo schroniska....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monika
Administrator
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:23, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Judyta napisał: |
Dzisiaj ugadałam że impreza odbędzie się w kawiarni "U Artystek" w Milanówku w godz. 11-13, |
Judyta nie da się przestawić na popołudnie? Pomijając już kwestię tego, że znów zacznie się batalia o spacery, to w tych godzinach ludzie robią zakupy i sprzątają, wiec raczej będzie chyba marna frekwencja. W tych godzinach duzo ludzi jest np. na targu w Brwinowie wiec tam możliwe, że będziemy mieć dużo lepszą siłę rażenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group deox v1.2 //
Theme created by Sopel &
Download
|